Musika Eskaintza, Musika Hastapena

Musika Hastapena:

• Adina: 4-7 urte
  • Ikasgaiak:
    • Musika eta Mugimendua I eta II (4 eta 5 urte).
    • Musika hastapena (6 urte).
  • Eskola-denborak eta taldekako banaketa: astean ordubeteko saio bat, gehienez 15 ikasleko taldeetan, eta gutxienez 4koan.

Deskribapen Pedagogikoa eta Musikala:

Hastapena hiru urteko lehen ziklo ludiko eta progresiboa da, eta lau eta sei urte bitarteko haurren musika-ahalmenak, parte-hartze aktiboa eta sormena suspertzea eta garatzea du helburu nagusi, prestakuntza integralarekin batera. Musika bere erritmoan eta bere erara deskubrituz, perkusiozko tresna txiki ugari kantatuz, dantzatuz eta joz.

Alderdi musikalak lantzen dira, hala nola erritmoa eta inprobisazioa, melodia, mugimendua eta gorputz-adierazpena (dantza, inprobisazioa eta sormena) eta perkusio txikiko instrumentuak identifikatzea eta erabiltzea.

Musika-hastapena prestakuntza ona da musika-prestakuntzarako.

Musika eta Mugimendua

Eskolak adin horietarako giro egokian egiten dira, ipuin musikalak, jolas hezigarriak eta dantzaldiak landuz, betiere haurrak motibatuz taldean aktiboki parte hartuz eta lehen kontzertuekin.

Etapa honetan zentzumenak pizten dira, eta ikaskuntza artistiko eta musikalean esku hartuko duten ahalmenak intuitiboki lantzen hasten dira: entzumena, ahotsa, erritmoa, mugimendua, psikomotrizitate fina, memoria musikala… ikaskuntza hiru arlo nagusiren inguruan antolatuz: garapen sentsoriala, entzumena eta erritmoa.

Musika Hastapena

6 urterekin musika-hizkuntzaren oinarrizko elementuak ulertzen has daitezke, irakurketaren eta idazketaren garapen progresiboari eta zenbakizko eragiketa errazei esker.

Ikastaro honetan, hurrengo ikasturtean klase eta erronda instrumentalen bidez hautatzeko aukera izango duten instrumentuak aurkezten dira.

Tresna bat aukeratzeak zalantzak sor ditzake familiengan. Garrantzitsuena da beraiek erabakitzea zein den beren musika-tresna. Haurrak zalantzak baditu, irakasleen iritzia eta aholkua funtsezkoa izango da.